Misija
Procesima provjere, ocjenjivanja i sertifikacije doprinjeti razvoju poslovanja naših klijenata.
Vizija
MonteCert je vodeće nacionalno sertifikaciono tijelo.
Izjava o politici kvaliteta i nepristrasnosti
MonteCert je posvećen pružanju usluga sertifikacije sistema menadžmenta uz zadržavanje najvišeg nivoa profesionalnosti, objektivnosti i nepristrasnosti. Postizanje nepristrasnosti predstavlja dominantan zahtjev našeg rada i u tu svrhu je formirana Komisija za obezbjeđenje nepristrasnosti. Našim radom moramo izgraditi i neprekidno predstavljati simbol povjerenja i partnerstva u oblasti sertifikacije sistema menadžmenta. Shvatajući značaj naših odluka, nastojimo da:
- Obezbijedimo poštovanje principa nepristrasnosti i nezavisnosti kroz sve faze, aktivnosti i činioce sertifikacionog procesa, pružajući kompetentnu, konzistentnu i nepristrasnu provjeru.
- Usmjereni smo na upravljanje sukobima interesa i rizicima, kroz jasnu identifikaciju svih mogućih odnosa koji stvaraju prijetnju po nepristrasnost i otklanjanje ili minimiziranje takvih prijetnji kao preduslova ostvarenja svih drugih principa i aktivnosti koji proističu iz njih;
- Stvaramo dodatnu vrijednost za svoje klijente kroz stvaranje internog i eksternog povjerenja u njihove implementirane sisteme;
- Obezbijedimo usluge najvišeg kvaliteta kroz dokazanu stručnost zaposlenog i angažovanog osoblja;
- Obezbijedimo povjerljivost informacija svojih klijenata;
- Povratne informacije od svojih klijenata shvatamo krajnje ozbiljno i koristimo ih kao osnovu za unapređenje sopstvenog sistema;
- Konstantno unapređujemo znanje i vještine svog osoblja zasnovano na najnovijim saznanjima i trendovima u ovoj oblasti;
- Stvorimo okruženje u kome se podstiče inovativnost i međusobno povjerenje, priznaju individualna i grupna dostignuća, a integritet osoblja poštuje;
- Rezultate i efekte svog poslovanja učinimo dostupnim zainteresovanim stranama;
- Svoj rad zasnivamo na poštovanju zakona, standarda i zahtjeva akreditacionog tijela.
MonteCert radi na stalnom unapređenju svog sistema menadžmenta i vrjednuje dostizanje istog kroz preispitivanje zahtjeva i očekivanja zainteresovanih strana.